29/8.o9 - Lördag!..

Hmm, kan fortfarande inte se min statistik.. Nån mer som har problem med det eller ? =/ mysko..
Aja, har legat o pluggat sen ja skrev sist. Efter en lite stund kände ja att ja va sjukt trött och inte kunde hålla ögonen öppna, så somnade i 2 minuter typ. Vaknade av ett mess av Annika, så vaknade till igen, så sov juh nte så djupt om man säger så. Men sen va ja pigg o pluggade vidare. Så lite "sömn" räckte liksom. hehe.. Sen efter en stund åkte vi till garaget och lastade min bil =) Lilla pärlan! Ska bli såå underbart att köra med min bil igen! Längtar nått så sjukt mycket! <3
Janne och Niklas är här nu! Vi ska äta middag om en stund. Det blir fläskflié och hemmagjord potatisgratäng! MUMS!
JUST DET! haha.. mina fem böcker som ja beställde fär om dagen kom hem igår, och så när ja va i stan med Petra kollade ja på lite fler böcker, sen när ja gick på stan själv gick jag dit igen och kollade lite på efter böcker. Så när jag kom hem vid 00 tiden så gick jag in och beställde 10 nya böcker. haha.. Fatta vad ja kommer ha att läsa sen ^^. Men ska snart rensa min bokhylla med skitböcker och sen fixa med alla mina nya böcker =) NiceNice! imorgon blir det upp tidigt igen, ska åka klockan kvart i 6 här ifrån typ, hämta Chrille vid 5.55 och vara nere i garaget 6.00 och häkta fast kärran på bilen =)

Men skriver mer senare.. Nu är det Middag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0