24/8.o9 - Måndag! Lite bilder sen i Lördags.

Här kommer bli bilder från Olstorp som jag lovade! Så här är några :

Robin & Tomas


Tomas & Cissi


Tomas & Cissi


Kim & Robin


Kim & Robin


NÅGRA av folket som KOLLADE på när jag, Jögga och Lena badade, de vågade själv inte bada.
Jag tog inga kort på badet eftersom jag var den som kom först i vattnet och sist upp!
Efter badandet fixade ja Jöggas hår lite på skoj ;P hehe..





Cissi på toan, hehe. Hon drog med mig in så tog ja ett kort. haha

Jag tog inte alls många kort, men här är några iallafall! Ska ragga upp lite kort som andra tog med nån dag. Vet att Cissi tog en hel del ^^ . Jag hade inte mobilen på mig hela tiden här heller, men som sagt... får smöra in mig lite hos Ciss nån dag ^^, hehe..

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0