24/8. o9 - Måndag! Kvällsblogg.

Rulltårtan var populär =) Det var en liten bit kvar av två stycken när jag åkte från banan. Vi var inte där så länge, men var så sjukt trött så stallde mig i duschen och nu ska ja lägga mig när som helst.. Snackade med Frida förut, ska dit en sväng imorgon efter skolan och så! Alltid lika trevligt att umgås med Baby! =)  Men ska nog lägga mig nu. Ska läsa lite ur boken ja lånat av Frids - När ingen annan ser! Hon behöver ha den snart igen, så ska försöka läsa så snabbt som möjligt =) . Har beställt lite nya böcker idag med. Va inne på CDON och kollade hittade massa böcker som verkar bra, några man sett o hört om men aldrig läst så tänkte när de va så billigt så beställde jag 5 böcker =) Me Like! Så nu har ja nått o göra på kvällarna om jag inte kan sova (när jag får dom vill säga) haha..
LÖN
imorgon med! Måste till stan o shoppa nån dag med. Vet redan massa saker ja ska köpa juh ^^. haha. Inte bra, för vet man massa man ska köpa så kommer man hem med ännu mer bara för att man hittar lite där och hittar lite där! =P
Men nu ska ja stänga ner datan för idag och krypa till sängen och messa lite med M! En saknad person jag inte pratat med på länge! (K)
GodNatt och sov så gott!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, det har jag, har bara inte hunnit fixa dom än! Det kommer!

2009-08-25 @ 09:02:28
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0