>> Ingen mer update förens på lördag kanske!

Hallå bloggen!
Dålig update. Förlåt, kommer bli bättre efter helgen!
Kom nyss hem från typ 2 timmars promenad med bästavän, hur skönt som helst, trots kylan! Nu ska jag sova, ska upp klockan halv 5, bussen till praktiken går halv 6, så bör få några timmars sömn om jag somnar skapligt iallafall. Har svårt att somna just nu för all press o stress. På lördag är de sista chansen för tentan. Klarar jag den inte då så måste ja vänta 1 år på att fortsätta min utbildning.. så imorgon blir de praktik till kl13, är hemma runt 14 och då är de PLUGGA hela dagen och kvällen på tentan! Kanske en promenad för en ltien omväxling, inget mer! Så imorgon blir de kanske nått inlägg, inte mer asså! Ska göra allt för att klara tentan asså! Vill verkligen vara kvar på min praktik och vara i min arbestgrupp o allt.. Men som jag känner nu kanske de blir ett uppehåll efter sommaren. Men bara hoppas att jag får nya krafter tills dess, o de löser sig nog =)
Men sängen va de! Hörs kanske en snabbis imorgon. Kommentarer svaras på lördag efter tentan.. Så ni inte undrar varför ja inte svarar!
Ha de bäst.
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Hej! hur är det? :)

2009-12-14 @ 20:53:33
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0