>> Ont =/

GodMorgon söta läsare!
Vaknade imorse av VÄRLDENS smärta i ryggen. Gick ut med Montas sen ringtde jag sjukan, och undra vad man fick för svar. Ät tabletter och avvakta, hör av dig om de blir värre! Skoj! Men hon sa att jag skulle ta en Ipren och en panodil 3 gånger om dagen så hoppas de blir bättre! Hon sa att de kunde göra ont i ett par dagar. Men orka gå runt o ha ont i ryggen? =/ ja får ont när ja går, får ont när jag tar djupa andetag och jag kan knappt böja mig mer. Känner mig som en 90åring. Aja, de går väl över de med. Behövde bara klaga lite =)

Nu ska ja vara mer positiv =)
va ganska trött igår så hann inte läsa så mycket förens ja somnade, men började på boken : Dumpa honom! : han vill faktiskt inte ha dig. skriven av Greg Behrendt och Liz Tuccillo. Hann bara läsa ett kapitel förens ja sov. hehe. Men ska fortsätta läsa på den idag tänkte jag, se om den är bra! hehe. Annars har ja ett par till att välja mellan!
Jag är hemma från skolan idag med, fortfarande lite feber och så jävla ont i ryggen som sagt, men idag ska jag inte göra mer än att gå ut med Montas och diska. Sen blir de bara ligga och läsa eller kolla film eller nått. Ska ringa BästaVän och kolla om hon vill komma hit en sväng. "ska fixa en hemlis, som ja inte kan skriva på bloggen än". =)
Men nu ska ja svara på kommentarer, skriver mer sen såklart ^^,
Love you, Puss M,


Kommentarer
Postat av: Jossi

alltid samma dryga svar från sjukan! usch asså -.-

men krya på dej o hoppas du blir bra snart =) kram!

2009-12-16 @ 11:58:00
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ryggen är inte att leka med , du borde ha fått komma in :) Men ja krya på dig :)

2009-12-16 @ 15:33:13
URL: http://enungdomsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0