11/2.09 - Läsa!

Idag blir det att plugga så mycket som möjligt. Är juh hemma idag med som ja skrev igår. Har fixat lite praktik papper och ska nu börja läsa den engelska boken: High noon. Handlar om glogalisering .. blää.. den verkar jobbig att läsa faktiskt. mycket komplicerade ord och grejer. men men. får ta de som det kommer! hehe.  Ska även laga mat till mamma och pappa kommer hem sen vid 5. Blir ugnstekt falukorv och potatismos. Kan egentligen inte skala potatis, skuvvnar upp i halsen och får svårt att andas, men får försöka så gott ja kan. Har aldrig haft provlem med det förut, men de kom en gång under pollensäsongen och ja skulle skala potatis, Robin var hemma här med mig då som tur va ,(då vi var tillsammans) och jag vart helt borta, fick sätta mig i duschen och ha kallvatten på och grejer. sisa jag provade fick ja svårt att andas och klåda i halsen. men de går nog bra. känner ja av att ja inte kan så får ja vänta tills de andra kommer hem =)
Nae nu ska ja fixa lite och sen läsa! PUSS

Mathilda


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, visst var det kul! Jag vill dit igen, men det kommer vi aldrig på uppleva igen. Eller alltså med klassen och Pär & Marie. :( Ungstek falukorv, gud vad gott!:D Kisses!

2009-02-11 @ 18:47:41
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/
Postat av: Sanna

Illa, hej jag heter Mathilda och jag är allergisk mot potatis skal ? hehe tyckte det lät så sött. men låter förbannat jobbigt :( ysch.

2009-02-12 @ 10:50:41
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/
Postat av: Mathilda - svar till Sanna =P

Haha Sanna du ska veta hur jävla jobbigt det är =D vet i faan varför ja fått de, mamma säger att de är nått skit som framkallar pollenmojs vet i faan, mne de har fortsatt på mig. hahahaha.. Miss you Hun, måste ses snart, <3

2009-02-12 @ 23:05:24
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0