1/2.09 - roligt som faan!

Va på 30 års festen igår då. Så jäävla roligt det var =D Vi var runt en 40 pers till maten så kom de lite fler efter de sen! När vi käkade fick 10 av oss ett uppdrag, utan att de andra 30 fått reda på det. Orck jag ett då då! På min lapp stod det att jag skulle ta mat från grannens tallrik. hahahahaha.. Satte mig brevid Adde (bror) och johan (mammas kusin) och så satte sig tobias mittemot.. Tog mat från alla tres.. Min bror blev galen. Han sa att ja skulle hämta eget och massa. När han hade blivit irriterad 2 gånger gav han mig tallriken. HAHAHAHAHAHAH. fast ja ville juh inte ha.. va juh as mätt.. men har man ett uppdrag så har man. De va ganska många som reagerade. men fan va kul de va :D Sen efter maten och fikat avslöjade dom att det hade varit lite spel under maten och berättade vilka som hade vad, ja hade ta mat från andra, Anna skulle klaga på maten, Nicke skulle säga fel namn till alla, En annan Nicke skulle skåla hela tiden och massa roligt :D Asså faan va alla tyckte de va kul.. Då fattade min bror varför jag tog mat fårn honom. hahahah.. som tur var va de juh tacos så ja kund eta tacochips av honom ;P
Aja. efter ett bra tag gick jag och träffade viktor en stund. Danne och Kalle satt med i bilen så satt och pratade lite. Sen kom Johan, Frigge, Sabina och Frida dit med. Sen Wall och Amnell tror jag det var! Sen skulle alla dra, så de sa att ja skulle sätta mig där bak ja med. Så gjorde de. Åkte aldrig tillbaka till festen. Fastnade i bilen ;P Åkte runt som faan och hade skoj =) Viktor, Kalle, Danne och jag drog till Leons och käka lite. Sen lämnade vi av Danne och Joel kom på =) . Sen åkte vi runt vi i en bil och Johan, Frigge, Sabina och Frida i den andra! Va lite skoj .. =) Kom hem vid 4 imorse och sov till 1.. fatta va skönt dte var =) hann knappt ligga i sängen i 2 min förens ja sov :D

Aja idag har det varit lugna puckar! Kommer fortsätta vara det med. ska plugga lite idag om ja orkar. annars tar ja de imorrn. ska uallafall kolla på film idag :) Nae nu ska ja kolla runt lite och vara social på msn =)
Puss

(looken för gårdagen blev sådär som på bilden till slut.)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0