17/2.09 - Tisdag

Hmm, idag blev de en riktigt slappar morgon. Satte klockan på halv 10, men gick upp vid typ halv 11. Fast låg vaken hela tiden =) Sen la jag mig åt andra hållet och satte på en film på datan. Först blev de När lammen tystnar sen käkade ja blir mat sen kollade jag på Elina =) Elina var bara 1 timme och 13 min så den gick fort =P Båda är bra! Ska se Hannibal sen med har två till =). Fick mejl från Ginza idag med. Mina två House MD boxar är skickade nu, säsong 1 & 2.  =D NICE NICE!! ska ha alla boxar, men blir för dyrt just nu om ja ska köpa alla på än gång! Måste köpa busskort idag med =S kom på de nu precis när jag skrev de, tur att vi ska till viberga så ja kan ladda på i quickautomaten eller va faan de heter ^^,

Nu om typ 20 min kommer mamma och pappa och hämtar upp mig så ska vi och handla. Måste köpa lite matsäck eftersom vi ska till Stockholm med skolan imorrn =) ska på cosmonova och sen film som är cirka 30 min sen har vi fri tid. Vi åker från Norrköping kl 8 och är tillbaka 17. så blir en långdag imorrn. kommer vara skapligt trött.. Bussen till stan går vid 06.45 och kommer hem vid 18 om vi har tur annars kommer vi hem till Finspång vid 19.. Aja.. nu ska ja klä på mig lite. ligger nästan i sovkläderna fortfarande =P Och efter viberga blirre storstäda lägenheten med mamma och pappa sen blirre Hannibal film =DmPuss

Mathilda


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo det gick bra =)

2009-02-18 @ 10:42:57
URL: http://tassiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0