27/2.09 - Stan med världens bästa mamma, ♥

Igår var jag hemma, sen drog jag upp till Robin och umgicks med honom =) kollade när finaste Nisse fick mat, sen kom Jakob och Jocke då fick Nisse lite mer mat =) Var där till cirka 7 då de skulle och träna =) Jag ringde bästavän, men hon hade fullt upp att packa så hon hörde inte telefon så hon ringde när ja redan var hemma =) Men de gör inget.. vi ska ses en annan dag, ÄLSKAR DIG, <3
Sen på kvällen vid halv 10 tiden ringde Malin och frågade om jag ville leka med henne och Joel lite.. så jag gick ut och hoppade in i Joels 93a och jag tillbringade kvällen med världens bästa Malin och världens bästa Joel, ♥
 Kom hem vid kvart i ett i natt efter att vi åkte runt lite i finspång, sen stan och även plockade upp Orre en sväng =) Träffade Emma, Gurra och Tomi på donken med vid 00.00 tiden nån gång. hehe. sen bar de iväg hem =)

Idag ska jag tillbringa med dag i Norrköping med världens bästa mamma =) Ska shoppa lite och så!
Ska blir hiimla mysigt =) ♥
Vi ska kanske även träffa Johan, mammas kusin och ta en fika med =) Skojs..
Det jag ska införskaffa idag är Bhar, Linne, kolla på skor och lite kläder.. Hoppas det inte blir alt för dyrt. hehe =Pkänns som ja vill snåla, men varje gång jag känner för dehittar ja hur mkt som helst. Min vanliga tur.
Men men, får se under dagen.hihi..


Kvällen blir att tillbringa hos Robin då det är fest! Helt underbart! Än så länge vad jag vet så blirre Jag, Robin, Burba Jocke, Jakob, Jocke, Petra. Mycket folk jag inte umgåtts med på allt för länge.. MISS, ♥
Kommer blir en bra dag idag känner jag! Skönt =)
Nae nu ska jag mamma och pappa käka frukost =)

.  P uss ♥
Mathilda


Jag och världens bästa mamma, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0