5/2.09 - Hihi

Idag har tiden gått fort. Den blev inte som ja trodde men de blev bra ändå!  Skulle upp skapligt och städa och diska och fixa lite sen tänkte ja dra upp till Bergska och hälsa på lite folk och prata lite med mina gamla lärare tänkte ja. Men blev inte så. Vaknade av att mamma ringde vid typ halv 12, låg kvar till kanske 12 om inte mer. hehe skönt som faan! Vakade första gången vid typ 10, men somnade om fort som fan igen =P Så ska dit imorrn istället. Ska träffa Sabina och viktor då med =) sen får man väl se vilka man stötter på . =P Idag har jag även tagit de lugnt. Nae nu ska jag leta fram en film som ja ska lägga mig i sängen och kolla på =) Får se va de blir för nån =)
PUSS


Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0