18/1.09 - Gårdagen var så jävla undeerbar, <3

Som jag skrev igår, dagen kommer blir underbar! Jag hade såå jävla rätt =)
Åkte till Sebastian och Sabina, det var så himla mysigt! Saknar dom nått så grymt jävla mycket =( Hade jätte roligt med sabina, vi låg och busade i soffan som faan! Skrattade så tårarna rann på mig =)
Sen blev de hem, käka, gör mig iordning sen drog jag till Frida och Micke, hade verkligen SKIT KUL!!
Underbart att träffa min flikka igen, LÄNGE SEN =( <3 De kom en hel del folk iallafall, De va Micke, Frida, Ja, Sofie, Ida, Joel, Kalle, Danne, Sara, Emil, Johnny, Dennis och Ernst tror jag, kan ha missat nån, förlåt isåfall. hehe.. Men sen kom även Tobias och hälsade på. Så jag gick hem kvart över två samtidigt som Sofie, Ida och Tobias! Sen blev de sängen! eller ja käkade en macka först. blev hungrig =P

Aja. idag har jag sovit, sen väckte mamma mig vid 10, sen 11. Gick upp typ kvart halv 12. Gör 2 ägg nu som ska bli min frukost, fast kl är nu snart halv 1. haha, men efter det ska jag börja läsa första boken i kursen. Annars kommr jag aldrig bli klar. Ska ta mycket anteckningar så jag har nått att säga på litteraturseminariet med! Så det kommer juh ta lite tid att läsa den ifall man ska stanna och skriva mitt i allt också! Men men, Nu är mina ägg klara =P Puss

Mathilda

  ÄKTA VÄNSKAP <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0