21/1.09 - Ett tag sen man skrev!

Faan länge sen jag uppdaterade märker ja! Fullt upp med annat och ingen ork får jag skylla på, Men men. I måndags var jag i skolan. Gick mellan 8-12 och hade drama =) skit skoj =) När jag slutade gick jag till stan och mötte Bea, vi drog och käkade på Paus .. MUMS med kyckligsallad =P. Sen skulle jag handla en bikini, kom hem och hade handlat för 1400 typ :/ fattar inte vart allt kom ifrån! Haha.. bara flög till mina händer! haha, eller inte, men ändå! Har egentligen inte pengar till det, men fan. Hittar man äntligen nått så kunde ja köpa det! Fick ta sparpengarna :/ haha.. Får lägga undan nu när jag får studiemedlet :P haha.. Sen när jag kom hem tog jag lite lugnt och sen drog jag och Bea iväg på vattengympa =) Träffade även på Anna där så hade lite skoj tillsammans!

I går började den nya kursen i skolan som heter: Universum och stjärnorna. Hade kursintro och sen en föreläsning! Det verkar bli en intressant kurs som tur är =), men det jobbigaste med gårdagen var att vi hade kursintrot mellan 10.15-11.00 sen började vi inte igen förens 15.15-16-45! så hade typ ingenting att göra så vi satt och pratade massa timmarna igenom jag, Ester, Nathali och Ida! Var trevligt det med =) sen när ja kom hem var jag helt tung i huvudet så jag gjorde typ ingenting. käkade lite mat, sen tv.n. låg i soffan helt slut! Var ensam hemma så när mamma och pappa kom hem vid 9 så kollade jag på när dom och Janne dar in baren mamma och pappa köpt =) kommer bli kamomfint när den kommer upp helt och hållet i vardagsrummet :D ME LIKE!! Kommer bilder på den när den är klar. Nu är den typ halvdan, underdelen sitter där den ska och så men övedelen och allt plock är inte klart. haha..=) sen gick jag och la mig vid typ 11 kanske.

Idag gick jag i skolan mellan 10-15-11-45! Hade en föreläsning! Den var intressant.. Så nu idag har jag bara tagit dte lugnt sen jag kom hem! käkat lite, kollat lite tv och nu ska jag plugga till litteraturseminariet som är nästa torsdag =) ..
Det visade sig att de inte är obligatoriska att gå på ? :S helt jävls mysko upplägg. men jaa.. jag ska dit iallafall eftersom alla böcker kommer på tentan så då kan man prata, lyssna och disskutera boken som hjälp till det =) Ska även på vattengympa idag med Bea! Mamm är fortfarande dålig så hon ska inte med.. tycker synd om henne!!
Nae nu ska jag börja läsa. Ska även messa bästavän.. Saknar dig nått så grymt gumman gumman, <3 <3 <3

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0