22/1-09 - Dagen!

Idag har jag varit ledig. eller schema fritt iallafall..Skönt som faan! Har tagit det lugnt typ hela dagen! Ganska trött idag, somnade vid kanske vid halv 2 inatt. Malin ringde vid 12 och var lite pratglad så vi la på vid kvart över 1. Då va de bara att kissa sen sova =) Mathias kom hit en stund och var lite social, kollade lite på youtube och grejer! annars har jag lagat mat, städat av lite grann, pluggat föööör liiiiite. Hade bestämmt mig för att kolla på film idag, blev de det? Nae !! Ta mej faan! haha =) . aja, handboll nu! Sverige ligger under med 27-23 och det är 6 min kvar :/ What a fuck!! Jävla skit!! Aja.. får se om jag kan skriva nått imorrn! Går i skolan mellan 10 och 15, kommer hem 16, baka till Bea och sen ska jag göra mig iordning och dra till Frida och Micke och festa! =) Skojsigt värre ! Tillbringa mer tid med min Bästa Vän, <3

Aja handbollen hann ta slut medans ja skrev inlägget pga av att jag fastnade i tv.n hela tiden, de förlorade med  30-26!
Det var synd som faan! Älskar att kolla på handbolls vm =P
Nae nu blir det sängen! Trött som faan! haha.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0