31/1.09 - 30års fest!

lite halvdålig uppdatering från min sida. Aja. skriver när jag hinner och typ känner för det. Det blev inget med det jag skrve om att jag längtade till 17 dagar framåt.. men de kanske blir nån annan dag istället. Man får väl se =)

Ska strax göra mig iordning till festen ikväll.
Älskade kusin fyllde för ett tag sen och har sin 30 års fest ikväll. 
kommer bli skoj som faan!!


Träffade bästa vän på viberga 3 -4 gånger idag.lika mysigt varje gång =) myspys, <3
Saknar dig gumman.. you´r my best friend ever, <3

Nae fan! Nu är kl 3. kanske ska börja fixa sig lite smått =)
Kanske lägger in en bild hur det blir sen, kanske ;P

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0