13/1.09 - Förbannad gånger 2 !!!!!!

Jag var förbannad innan jag skrev detta inlägg men när är jag ÄNNU MER FÖRBANNAD!!! JÄÄÄVLA SKIT! Skrev nyss ett långt blogg inlägg, men va faan händer ? ALLT FÖRSVINNER :@ nu försöker jag 1 gång till, annars får det faan va!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vattengympan igår var kanonskön! Kom dit så pass tidigt att jag, åsa och bea passade på att leka av oss lite med. haha. Eller jag och åsa, bea var i vattnet och kollade på typ =)

När jag kom hem käkade vi, sen bakade jag en kladdkaka som mamma ska ha med sig till jobbet imorrn! Efter det hoppade jag in i duschen sköönt =) Sen blev det att läsa i boken =) Har nu 20 sidor kvar, orkade inte ta de ikväll då kl är 23.21 nu. Ville kolla mejlen innan sängen =) . så tar det sista imorrn ! Sen ringde Frida mig och kom hit en stund! Vi kollade på massa roliga klipp på youtube. klockren minn av Johan Ullvesson i parlamentets avsnitt http://www.youtube.com/watch?v=ZYrTvoctymg när tiden är på 1.40 =) haha Frida och kunde in te sluta skratta . haha =) Johan Glans är också så jäävla bäst =) !! jag älskar dig Frida Andersson, <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är så jääävla förbannad !! Jag fick tillbaka en helt ny telefon från onoff efter ett ANTAL dagar/månader!! Aja, var as glad! Sen dess har det hackat lite i musiken om man säger, när man får sms eller nått så stannar musiken nån sekund precis innan smset kommer. Så blir det ganska ofta fast jag inte får sms och när jag får sms stannar det inte typ. MYSKO. Men iallafall. I onsdags hade jag tenta. Skulle gå upp kl halv 6 för att hinna med bussen! Mobilalarmet ringde inte, men jag trodde jag slog av det i sömnen, men det lustiga var juh att kl och allt stod kvar att den skulle ringa, vilket det aldrig gör annars! Men sen tänkte jag inte mer på det för mamma kom in och väckte mig en kvart senare.
Har inte varit i skolan sen dess etersom det varit schemafritt! Idag skulle jag sätta klockan så jag inte sov så länge som igår eftersom jag måste plugga massor idag.. Va faan händer? KLOCKJÄÄVELN RINGER INTE!! Hur faan ska man kunna lita på en telefon inte ringer ? =@ Jag blir så irriterad :@ !!!!!!!!!!!!!!!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0