7/1.09 - Tentan gjord !

Nu är tentan gjord! Det gick väl sådär. Har ingen aning om det blev godkänt men det är sånt som märks när vi får reda på svaren. Jag kan aldrig säga om det gick bra eller dåligt på ett prov! Säger jag att det kändes bra går det dåligt och säger jag att det går dåligt blir det juh bara bättre om det går bra ;P haha. Jaja.. Ska börja plugga med lite andra saker nu idag. Ska göra två uppgifter, en om entiska läroprocesser och sen ska jag läsa en bok som jag ska referera till och massa. Sen ska jag även skriva ett arbete som heter: mötas och kommunicera på nätet. Ska bli intressant! Alla dessa ska vara klart nästa fredag så har tid på mig. Det som känns mest tungt är att läsa boken. =P Men ska börja med den redan ikväll och sen är jag ledig imorrn och på fredasg och måndag och tisdag nästa vecka med så. Ska till skolan igenm på onsdag då vi ska ha opponerat så det blir nog bra. Idag ska jag även laga mat tills mamma och pappa kommer hem vid halv5. Mamma hade tagit upp köttbullar så det blir kättbullar och makaroner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0