10/7.o9 - Fredag!

God Morgon! =)
La mig och läste min bok igår, kunde inte sluta, som vanligt. Så la ifrån mig boken 02.17 och somnade väl typ direkt som tur var. Vaknade först vid halv 8 av att mamma kom in och frågade om ja tagit hennes maskare, men det hade jag juh inte gjort. Har min egen. Men hennes var totalt borta, hon hade den igår. Skumt! Men sen somnade jag om efter ett tags letande med henne och sen vaknade jag igen strax innan 10 då Conny (morbror) och Pappa hade sagt åt Dennis att väcka mig, Dennis är min morbrors tjejs barn. Conny har även döpt om honom till LillPutte, hehe. Min Pappa är juh Putte, (har blivit kallad det sen långt innan jag föddes) så lite små kul. Men orkade inte gå upp direkt så han kom in igen tillsammans med min morbror, och då får man inte sova, haha,, dom hoppade i sängen eller typ iallafall,m petade mig i sidan och massa för att jag skulle gå upp.. Men när de gick orkade ja inte då heller, så kom Dennis in igen och bara: Hur länge ska du sova. Jag bara jag sover inte jag vilar.. Han bara det är samma sak! Haha. Nae det är det inte. Vila kan man göra när man är vaken. haha =D aja.. söt är han. Inte blyg för 5 öre och morbror hittade på massa bus åt honom. hmm.. =D haha..
Nu ska jag och pappa ner till centrum. Jag ska köpa en ny maskara åt mamma, (hon jobbar) och sen ska ja köpa nytt nagellack åt mig, SVART såklart, mitt är snart slut. Hmm.. älskart! så måste köpa nytt ^^. Men kommer uppdatera mer senare sen. Bara hålla koll =)
See you later!


(ska inte köpa det nagellacket som är på bilden)

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0