14/7.o9 - Tisdag!....

hallå =)
Kom hem för en liten stund sen, eller ett tag sen iallafall.. Men har suttit och snackat med mamma, pappa och bror min och hans tjej nu en stund.. Klockan rinner iväg som vanlig och jag måste sova.. Ska upp klockan halv 8 typ och hämta Chrille vid 8 och så ska vi till garaget med min far och fixa med bilarna, blev juh inget idag. Chrille skrev förut att han ville hänga med och hjälpa till så självklart ska han få göra det =D sen efter det så drar vi hem och käkar nått lätt och sen bär det iväg till Motala, så  hinner nog kanske inte uppdatera imorgon innan vi åker, så kanske inte hörs förens imorgon kväll =) Men nu ska jag lägga mig. N väntar så han kan ringa. hehe =P så blir nog inget läsa ikväll heller. haha..
GOd natt, sov så gott!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: P

Tack för du brydde dig idag gumman. <3

2009-07-14 @ 23:59:01
URL: http://ihme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0