14/7.o9 - Tisdag!

God morgon!
Idag blev jag väckt av Dennis som kom in och hoppade på mig.. hmm.. =P Dagen som följer blir att käka frukost, sen kolla om Christine vill klippa mig (hon är utbildad frisör och jag vill klippa topparna) och sen ska jag till min Kusin Hollo och käka mat =)  Chili Con Carne. Fy faan vad gott alltiså. Har inte ätit det sen jag åt det hos Lotta, Fridas mamma och det var ett tag sen! hehe.. Så det ska bli gott.. Sen efter det vet jag inte vad som kommer hända. Morbror och dom ska hem idag senare sen, Så är nog inte hemma när dom åker eftersom jag ska till Hollo. Men får säga hej då innan jag går! Men nu ska jag hoppa in i duschen så hon kan klippa mig när hon har klippt mamma!
See you later!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0