1/7.09 - Onsdag!.

Blev inte alls mycket med att gå ut, så fort jag kom utanför porten så vände jag. Det krippde gräset ute och istället för att riskera att bli dålig gick jag in. Barnen och mamma kom in strax efter och dom skulle hem strax efter! Fick pussar och kramar och vi bestämde att vi skulle träffas snart igen och att det INTE fick ta sån tid emellan. När de gick la jag mig på soffan en sväng, somnade direkt såklart. Hmm.. Men pappa väckte mig efter en halvtimme och nu har ja precis käkat en macka och sen nu ska vi strax dra upp till badhuset. Mamma och jag skulle upp för länge sen egentligen och sola vid utebasängen och så, men när barnen gick så var det inte fint väder längre så vi struntade i det och åker upp nu och simmar lite och tar de lugnt innan vattengympan som är vid halv 7 =) Idag har det varit as fint väder och det blev GRYMT varmt att jobba kan jag juh säga.. Men det gick ändå =) Imorgon är det dax igen ^^, hehe.. Men skriver senare sen, nu ska jag packa och sen dra.
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0