19/7.o9 - Söndag!...

Taack Chrille för en underbar Onsdag, Torsdag och Fredag. Synd att jag inte kunde följa med idag, men har varit underbart roligt att ha med dig till Festivalen! Du har verkligen lyst upp hela dagarna när vi suttit och blivit solbrända och skrattat, hurrat, buat och hejat! Haha. Och när vi trodde Robin körde men det var en annan med nästan likadan bil. haha.. Såna som jag alltid kommer minnas. Motalafestivalen har varit en grymt bra Festival i år, trevligt sällskap och bra körning! Fan nice, vill att festivalen ska fortsätta i fler dagar, om jag var frisk såklart! =) ´På bilden nedan ser ni att vi redan var solbrända i tosdags eller fredags =P Har haft det underbart Chrille, du betyder massor för mig, det ska du veta, du är som en lillebror för mig. <3

Jahopp, nu är klockan mycket och sängen väntar på mig! Har mått hyfsat nu ikväll, men det är tackvare värktabletter. Men nu har jag haft as ont ett tag så tog en tablett till nyss och jag ska lägga mig! Ska bli skönt. Har sovit som faan idag, men kan sova lika mycket till tror jag. Som det känns nu iallafall. hehe. men men.. uppdaterar mer imorgon =)
God natt och sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0