19/7.o9 - Söndag!.

- Åhh happy time!
Mamma och pappa är på väg hem sen ska de åka och handla så jag kan få i mig lite tomatsoppa =) Ska bli gott med någonting i magen. Har ioför sig ätit en halv ostsnitzel med bröd och druckigt 1 liter vatten. Måste dricka mycket mer egentligen eftersom jag inte ätit nått knappt. Men men, tomatsoppa ska bli gott iallafall! Lätt att svälja med min hals, så det behövs. Sitter just nu och pratar med N i telefon!
JUST DET!  Min mobil är trasig. Högtalaren är paj, när jag pratar i telefon med någon hör jag inte den jag pratar med om jag inte har headsettet i eller högtalaren på. Märkte det när mamma ringde igår under tävlingen, jag  var i depån och mamma var uppe i backen.. Hmm.. Arg jag blir! Ska och lämna in den i morgon i stan. Får se pappsen köra in mig! Så nu sitter jag med högtalaren på och pratar med N, tur att ingen annan är hemma, då hade jag letat upp mitt headsett. =)

Nu ska jag prata klart med N, sen blir det nog lägga sig i soffan och kolla på film och sen vänta på tomatsoppan ^^,
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0