23/7. o9 - Torsdag!

God morgon bloggläsare =)
Eller god morgon, jag gick upp för två timmar sen på ett ungefär. Har städat hela morgonen och tog nyss en paus för att käka två rostade mackor och juice till frukost ^^. Gott gott.. Johanna kusin kom nyss med så blir att vara lite social med henne en stund och sen ska jag hoppa in i duschen! Eller först ska ja fortsätta att städa lite.. Måste städa mitt rum, ser fördjävligt ut.. Resten är klart. Fick hjälp av mamma så det gick ganska fort ^^. Men nu är det som sagt bara rummet kvar ^^.  Klockan tickar och tyvärr går den liiiite för fort, skulle vilka att den gick lite saktare så jag hinner med det jag ska göra innan klockan 11 - 11.30. Måste juh som sagt hinna ducha med. haha. Men men. får bli en snabb städ i mitt rum. Men nu ska ja vara social med Johanna, men skriver senare sen =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0