24/7. o9 - Fredag!

Heej bloggläsare =)
Då var man hemma igen,. eller kom hem vid 18 tiden, men har fixat lite innan och så. N körde hem mig och kom in i typ 45 minuter sen drog han hem igen. Är juh ändå nästanm 2.5 timmar att åka! Har haft det trevligt igår och idag, åkte lastbil för första gången i hela mitt liv, fan vad skönt man satt i den då =P Åkte till göteborg och fixa lite, sen tillbaka till Jönköping där N bor, sen sov och sen kollade på film nu på förmiddagen och sen hem! Skrev juh att det var en hemlis, men det var det juh inte direkt. hehe. Bara att jag inte sagt det till någon typ, men va mest för att se om ni va nyfikna. haha. Men men. så Kan det gå =P
Nu har jag suttit och fixat massa med skolböcker, ska sälja mina till mammas jobbarkompis som ska börja plugga nu, hon kommer hit imorgon och ska kolla på dom och se vilka hon ska ha och så. Så ska jag jobba i morgon med, och på söndag! Blir lite fullt upp i helgen känner ja, Nu ska jag iväg till några där mamma och pappa är och grillar, sen ska ja hem och sova, imorgon blir det upp och jobba, sen kommer Eva tror jag hon heter (hon som ska ha böckerna) sen ska jag, mamma, pappa o kanske adde o bea upp o käka på o´learys och sen barnvakt åt Martin och sen söndag jobba och sen dra iväg med Martin till smultronstället. hehe.. Blir en hel del. Men men. Så är det. Jobbar nu i helgen som sagt, och det är det sista jag ska jobba som jag vet iallafall. Förhoppningsvis ringer de om de behöver hjälp =)
Nae fan, nog skrivet. Skriver senare igen istället. Ska dra mig om en stund, ska bara fixa lite mer först. Men finns på mobilen, för er som har mitt numer vill säga, =P Men som sagt....
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0