24/7.o9 - Fredag!..

Hallå!
Sami har inte kommit än, och snart skiter jag i det här för ikväll. Är trött och huvudvärk och vill sova så jag orkar med morgondagen! Jag kunde liksom sovit för flera timmar sen =( Skulle inte Sami kommit hade ja lagt mig efter duschen, men nae! Men tror inte han kommer ringa nu ioförsig, men sätter mobilen på ljudlöst snart och går in och lägger mig! Tired as hell! Som tur är så har jag juh fått socialt sällskap på MSN medans ja väntat av Petra, Sandra, Macke, VIktor, Patric, Niklas och några till =) Thanks ^^ hihi. Annars hade ja somnat i soffan ^^. 
Men nu ska ja fasen lägga mig! Hörs mer imorgon, skriver antingen efter jobbet, innan Eva kommer, eller så skriver jag efter det och innan O´learys ^^.
Sov så gott alla sötnosar. Nattnatt!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: elin

fan vad nice det är att träffa på andra som kör folkrace ,jag kör inte men typ hela släkten gör. nice ! :)

2009-07-25 @ 02:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0