25/7.o9 - Lördag!....

Hallå igen bloggläsare!
Mycket skrivande idag känner jag, men va fasen, hehe.. =) Sitter och dricker Lipton, Forest Fruits Tea! Pappa kom med en kopp åt mig =) Thanks =) Det var ritkigt länge sen jag drack Te här hemma faktiskt! Likadant med Kaffe, dricker gärna borta, men blir typ aldrig hemma =P Knas =) haha..
Martin sötnosen sover snart, han ligger i sängen iallafall. =) <33

JUST DET! haha. Fick en present av min syster igår när jag kom hem ifrån N. COCA COLA VANILLA! Fy faan vad gott det är alltså, drack upp en igår och den andra idag! Mums. TAACK SIS, <3
Men uppdaterar nog senare igen sen, hehe.
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: S.J

Dem finns på city gross :D Själv är man inget fan av dem xD

2009-07-25 @ 21:06:20
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0