25/7.o9 - Lördag!

Godmorgon för flera timmar sen!
Shit panik imorse, kom juh som sagt i säng ganska sent igår, men så fort jag la mig i sängen somnade ja UTAN att hinna sätta klockan på ringning =S Mamma kom in och sa att klockan var 7.45 =O jag börjar juh kl 8 =O det blev brottom upp och sen cyklade ja till jobbet direkt, stämplade in 8.06 så var inte så sen iallafall. =) Bytte om och sen drog iväg för att jobba, fanns inte alls mkt att göra idag, och det kommer det väl inte vara imorgon heller. Typ alla har semester där så det är bara underhållsavdelningen som är där så inte mkt att göra som sagt! Stämplade ut vid 11.08 tror jag och cyklade hem, käkade färsk bröd (hålkaka) som mamma bakade igår och ägg tillsammans med ett glas juice. Va gottigt!
Nu sitter jag och väntar på att Eva ska komma och kolla vilka böcker hon vill köpa och så. så uppdaterar senare sen innan vi ska dra iväg och käka =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0