27/7. o9 - Måndag!.....

Hallå bloggen!
kom nyss hem i från Frida,  var trevligt. Fan Jag, Frida och TOmmy och Micke fick världens skrattanfall, alla hade as ont i magen efteråt som jag förstod det iallafall. Det började med att Tommy började "fejk" garva eller man vad nu ska säga, sen började Frida härma honom och sen va det igång, Tommy skulle föröka dricka cola mellan skratten med, men varje gång började Micke göra massa ljud så tillslut kunde inte Tommy ha kvar colan i munnen så det hamnade på hans jeans ;) haaha.. Lite små skoj .. Fy faan va vi garvade, =D skönt att skratta faktiskt =) det var ett tag sen jag skrattade så där mycket =)
Men iallafall, imorgon ska vi träffa våra förra stödbarn för att säga hej då! Det ska flytta och därför kommer vi inte ha dom kvar nått mer, åker vid 9 imorgon bitti och drar till smultronstället. Igen, haha. shit. Aja, inte ofta man är där annars så det funkar juh =) ska bli underbart att träffa dom igen, och kunna säga hej då! Kommer sakna dom!
Nu ska jag sova i ett par timmar innan det är dags att gå upp igen! Men skriver mer imorgon och så =)
God natt, sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0