27/7. o9 - Måndag!..

Hejsan!

Nu har jag precis käkat, har även pluggat en del till tentan! Är juh en hel del att läsa, men man känner juh igen en hel del med från det man läst tidigare! För er som undrar så har jag inte gjort den här tentan innan, men ska göra "omtentan". Det blev så eftersom anmälningssystemet strulade och anmälde mig till fel tenta så blev inte anmäld och fanns ingen plats kvar så, jaa..
Frida ringde för en liten stund sen, innan vi käkade och vi ska o hjälpa hennes mamma med sista delen av flytten strax. Jag har precis käkat klart och ska ringa Frida när som helst! Jag får uppdatera senare sen när jag kommer hem.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0