28/7. o9 - Onsdag!....

Hallå alla där ute =)
Har precis lagat mat och ätit. Ska nu fixa lite, tvätta av mig lite, hitta nått att ha på mig för dagen och slänga in en maskin tvätt med de kläder jag ska ha på mig på Fredag! Åhh vad jag längtar! =D <3
När allt är fixat o klart drar jag till Frida och Micke! Vet ej när jag kommer hem, men det är sånt som märks =) Men uppdaterar såklart när jag kommer hem sen!
Vad ska ni göra i eftermiddag/kväll då? =) Ni får ha det så bra alla där ute!
See you later!

P.S. NÅGON SOM VET EN BRA SALLONG I STAN (NORRKÖPING) SOM GÖR LÖGNAGLAR?
måste verkligen fixa de snart känns jag, hehe. Men kommer aldrig iväg för att jag inte vet någon bra =P
Ge gärna tips och eventuell hemsida.

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: iida

törnrosa i norrköping, gör ass fina lösnaglar :) det kostar 350kr tror jag. :)

2009-07-29 @ 19:46:48
URL: http://iidasliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Pia på Hotnail är bäst på naglar :)

Hon gör både här i Finspång och i Skärblacka!

www.hotnailpunktcom.se

2009-07-30 @ 05:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0