28/7.o9 - Tisdag!..

Hallå bloggen!
Har varit iväg idag då, på smultronstället med barnen för att säga ett sista hejdå! Kommer sakna dom =/ När vi åkte förbi stan så hoppade jag av vid biblioteket där jag skulle möta Petra! Vi gick runt lite i affärer och kollade lite, och handlade lite. Blev inte alls mycket handla idag, blev bara en väska på Wedins accent för 299:- sen tog Petra en fika medans jag åt en sallad på PAUS, eftersom mamma och pappa käkade när de kom hem tänkte jag att jag skulle ta en sallad så jag med åt nått idag =) . Efter fikat/salladen så gick vi till Make up store! Petra köpte en foundation och en pensel, hehe. Både hon och jag är skeptisk mot penseln, men får väl se om den blir bra. Eller hur Petra =).     Träffade Alexandra i stan med, inne på H&M, snackade lite med henne och så! TREVLIGT TREVLIGT =)
Ikväll ska mamma och pappa troligen iväg en sväng, sen ska vi kolla på Wallander - Kuriren! Innan det ska jag ringa Frida och kolla vad hon sysslar med =) Men uppdaterar mer senare sen! Här kommer bild på väskan jag köpte idag, hoppas den får plats med det jag ska ha i den, annars är den bara onödig, men skulle den vara för liten lämnar jag tillbaka den, Varför ha en väska som man inte kommer använda om den är för liten liksom =) men ska prova det sen! hehe.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0