29/7. o9 - Onsdag!

Natt Natt bloggen!

Tänkte slänga in ett godnatt inlägg lite snabbt. Frida skitungen kommer inte till datan när jag messar så hon kanske sover, skrev att hon skulle komma dit om hon var vaken. Vågar inte ringa så här sent ifall de sover liksom. Därför blev de ett sms. Men eftersom hon inte svarar så kan det vara möjligt att hon sover! =)
Blev inte att se klart filmen, Sami ringde och frågade om jag kunde hjälpa honom med anonser, så klart jag gjorde det! Så vi ska kolla klart på den imorgon istället. Ska även till Frida imorgon =) Wiie =)
Haha, fick mess från ett nummer förut, förstod direkt vem det var ifrån med hjälp av innehållet. Det var lillen, han som ska köra till Liseberg på Fredag. Han frågade om det var jag som skulle följa med hehe. Sen dess har vi messat faktiskt. Verkar vara en Trevlig kille, har träffat honom en gång, men då satt han i framsätet och jag bakom när han skulle skjutsa hem mig Frida och Micke från sjukan i stan när Micke var inne med sitt knä! Men men.. Nu ska ja lägga mig!
Frida fis, om du läser det här.. Ring mig eller messa eller nått när du vaknar imorgon så vi kan ses =D LOVE YOU!
God natt och sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: frida

Sorry my best friend. har suttit o kollat big brother med micke, Hehe, förlåt. Men ring sp fort du ser de här i morrn då. så kan du komma upp en sväng. :)



Love yaaa :D

2009-07-29 @ 03:11:06
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: frida

svar: Tack hjärtat. De tycker faktist ja själv oxå. <3

2009-07-29 @ 03:11:32
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0