30/7.o9 - Torsdag!.

Godmorgon bloggläsare!
Idag är det Torsdag och bara en dag kvar till Göteborg och Liseberg! Fasen vad jag längrat! WOHOO! Vaknade vid halv 10 (så inte godmorgon direkt men  ändå) och sen dess har jag hunnit läsa lite ur en bok jag lånade av Frida igår som jag tidigare nämnt i bloggen - 14 år till salu. Är redan fast i den. Har inte kommit så länge men ändå, man fastnar direkt!

Har även fått två tips på bloggen om nagelsalonger! En i Norrköping och en som är i Skärblacka och även i Finspång på Torsdagarna! Försökte ringa till den som var i Finspång, eftersom det är Torsdag idag, men inget svar. Tänkte ringa om en stund igen! Verkar bra där. Fanns massa fina bilder på olika naglar de gjort plus Sanna som tipsade, tror jag är en av tjejerna på bilden på deras hemsida. Jag jobbade med Sanna på sisab två sommrar för ett par år sedan och hon säger att Pia är den bästa, så är det den Sanna jag tror det är så är jag säker på att hon har rätt, för Sanna har alltid sjukt fina naglar =) Skulle vara kul att gå naglarna fixade så snart som möjligt, funkar det inte idag blir det nog att åka till Blacka för att fixa dom där. Pappa ställer upp att skjutsa! =) Thanks! Men nu fick jag ett telefonsamtal av min mamma och sa att jag skulle vänta med att ringa igen, för Robbans tjej är tydligen utbildad och har massa grejer hemma så hon kan hjälpa mig ^^ Då blir det nära och bra ifall nått skulle hända. Men de skulle prata med henne så skulle hon ringa mig när hon hade tid och så. Men blir det inte hos henne så blir det nog hos Pia =) Spännande! hehe..

Aja.. Ska hem till Frida och Micke sen under kvällen sen, ska troligen sova där inatt så vi kommer iväg imorgon. hehe. Men innan det ska jag duscha och fixa massa här hemma. Är juh som sagt hundvakt så kan inte gå iväg för tidigt eftersom jag kommer vara borta imorgon med, Mamma och Pappa hjälper mig såklart, men känner att när jag är hundvakt är det mycket mitt ansvar. Kan inte lägga allt på mamma och pappa liksom. Var iväg igår kväll och var med Frida, Micke, Chrille och Lillen, eller lillen kom en sväng senare. Men vi hade trevligt. Kollade på BigBrother såklart. Asså varför är inte dte kvar längre ? As kul o se juh ^^. haha..
Nae fasen, nu ska ja diska och sen ska jag hoppa in i dushen!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Suz

Oh, jag älskar böcker som är baserade på sanna händelser :-) Du får komma ihåg att berätta om boken var bra eller inte sen så man vet om den är värd att klicka hem från adlibris :-D

Ha de så skoj på tivolivat imorgon:-)

2009-07-31 @ 01:11:21
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0