5/7.09 - Söndag!.

Heej igeen! Idag efter jobbet så käkade ja frukost med mamma och Jessi. Käkade rostade mackor med ost och skinka =) mumsigt. hehe.. Sen hoppade Jessi in i duschen och sen var de min tur. hehe. När jag kom ut fick jag sån jävla huvudvärk, har haft det sen dess och det är inte bättre än =/. Skulle egentligen till Hollo efter ja duschat o så. Skulle kolla tv och käka mat.. Men får ta det en annan dag kussen, <3 Och när man ändå är inne på kussen, skulle juh träna med Saab 99an på Tisdag kväll, men ska juh jobba eftermiddag hela veckan, iallafall till Torsdag så jag kan juh inte träna. Men kommer troligtvis träna på lördag kväll istället =D dom skulle kolla upp om det gick. Helt UNDERBART! Folkrace är det bästa jag vet! Men iallafall, återgå till dagen då, =p Efter duschen så messade ja Hollo och frågade om vi kunde ta de senare eller nån annan dag. Men det blir någon annan dag eftersom vi ska skjutsa hem Jessi snart! Har tillbringat dagen i min säng och läst. Sen va ja mamma o Jessi på netto en sväng med, köpte lite grejer till salladen Jessi gjorde till mat idag. MUMS. Tack kusin, <3 Inte sista gången jag äter det kan jag lova =D Köpte en bok med, som jag ska läsa när jag är klar med den jag håller på med nu, har tyvärr inte blivit mycket läsa nu för tiden, orkar inte läsa på kvällarna när ja ska upp kl 5. så. Men nu i veckan är det juh eftermiddag, så det kommer förhoppningsvis bli mer läsa i veckan ^^,
Nae nu ska jag mamma, Jessi och Anders (Jessis bror, min kusin) spela lite kort innan papps kommer hem och det är drags att dra iväg! Uppdaterar senare sen igen troligtvis =P
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0