5/7.09 - Söndag!

Söndags morgon, klockan är halv 8. Va trött imorse så snozade lite =) men ska inte stämpla in eller ut idag tack vare att jag inte kommer dit så jag kommer skriva upp tiderna istället och eftersom jag inte byter om på jobbet åker ja till jobbet med arbetskläder så då behlver ja inte åka så tidigt. Ska käka lite  aprikoskräm nu med mjölk och sen bär det iväg! Bara packa ner nycklar mobil, hörlurar och vattenflaska i arbetsbyxorna så är det bara att cykla iväg ^^,
Slutar 10.57 och då blir det att cykla hem, DUSCHA och äta nått litet. När pappa slutar vid 18 tiden ska Han, Jag, Mamma och Jessi åka till Jessi i vingåker =D vi ska köra hem henne så ska vi förhoppningsvis stanna en liten stund iallafall ^^,  Men mellan duschen/nått att äta och tills vi åker är oklart vad jag ska hitta på! Sånt som märks vill säga =) Uppdaterar senare sen, nu måste jag äta min kräm och sen dra iväg så jag hinner till jobbet i tid! =)
See you later!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0