8/7.o9 - Onsdag!

Hallå !
Idag blev det lite sovmorgon, satte klockan på halv 9 för att jag visste att vi skulle fixa massa på morgonen, men snozade till halv 10. haha. Pappa kom in men bara 2 gånger, ena gången var för att säga att det skulle komma en som han skulle snacka med så jag visste de så jag inte kom ut i bara troser eller nått. haha och andra gången var när han ville att ja skulle gå upp för vi skulle käka frukost o handla och sen en sväng till garaget =P Så gick upp efter 3 minuter, hehe då klockan skulle ringa igen ^^, .
Idag nu innan jobbet, som är 1½ timme kvar så ska jag hänga tvätt. har tvättar lite här nu på morgonen och sen ska pappsen laga lite mat. Mamma gjorde köttfärsbiffar igår så ska göra potatismos och käka det idag. Mums, gott ^^. Sen bär det iväg till jobbet. Veckan har gått fort. =) Ikväll när ja kommer hem ska jag byta sängkläder i sängen och fixa inför tvättstugan imorgon bitti!

Saaben jag snackade om på blocket blev tyvärr såld av den som var innan mig. Det var synd. Messade Richard förut och kollade ifall den hade blivit såld. Men lite roligt faktiskt, fick reda på att hans kompis med kör, fast för Hallsberg MK och att de ska ner till Motala på festivalen ^^. Roligt sammanträffade.

Nae nu är tvättmaskinen klar! Hörs senare sen! Blir nog inte förens jag kommer hem ikväll!
See you later!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0