9/7.o9 - Torsdag!.

Stressdag känner jag! Vaknade och käka frukost och sen städade jag. Åkte till Viberga, Soptippen och statoil och sen garaget och lämnade färg och nått mer som pappa hade med sig. Sen stod vi och snackade en liten stund sen drog vi hem, pappa började med maten och jag fixade med tvätten och sorterade o shit. Sen nu är klockan strax dags att åka till jobbet redan, hann tyvärr inte göra allt jag skulle göra idag innan jobbet, som tillexempel lägga in alla handdukar och allt. Aja. FÅr försöka fixa de när jag kommer hem. Hoppas mamma är vaken då så man kan prata lite med henne med. Pratade med henne lite igår när vi kom hem, hon vaknade av oss (SORRY) det var första gången jag träffa henne sen i söndags. hehe.. Ändå är vi under samma tak. haha. Inte lätt att ses när hon jobbar när vi är lediga och vi jobbar när hon slutar! Men i kväll nån gång kommer morbror så hon är nog vaken en stund då hoppas jag =)
Idag på jobbet kommer det vara massor att göra. Måndagar och Torsdagar är det som mest göra! Men men .. bara ta de som det är, så går tiden sjukt fort =) hehe.. Nu måste jag pysa!
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sofie

de där är ju min bild :O min tattoo

2009-07-09 @ 15:14:06
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0