9/7.o9 - Torsdag!

Hallå!
Torsdag idag då. Skulle upp och ha tvättstugan imorse med pappa. Men vaknade vid 8, sen somnade ja om så han gick själv, sen väckte han mig igen nästa gång men jag somnade om. Var sjukt trött i morse faktiskt. Så nu håller jag på att städa här hemma istället. Morbror kommer juh idag med hans nya och hennes son på 8 år tror jag.. Tänkte slänga in ett inlägg medans pappa drog till tvättstugan, inte för att det spelar nån roll att han gick, men då lånade ja han och mammas dator så slipper jag sätta på mig menar ja ^^. smart va ? haha. Eller nått i den stilen =P.  Men nu ska ja fortsätta, sen ska jag nog göra mat och diska med,. eller om pappa gör de.. Får väl se =)
Känner att jag ligger sjukt bakom att läsa mina dagliga bloggar. =/ Kommer få sitta hur länge sen som helst för att läsa igenom alla jag missat. hmm, kommer ta et par dagar! haha..
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0