26/7. o9 - BLIR SÅ JÄVLA LEDSEN!

Hej =(

Blir ingen utlänadsresa för min del med Johan. Blir så jävla ledsen så det finns inte. Har gått o väntat på det här från den dagen vi bestämde att vi skulle åka! Nu är det så att jag kommer börja skolan den 17 augusti och kommer ha saker varje dag under hela veckan och ändra fram till kursen slutar, trodde (fick info om att) vi skulle ha upprop och sen att vi skulle ha mjukstart, men nee då! Pang på med allt på än gång. Kan juh fan inte vara borta från skolan en vecka när det är schemalagt måndag - torsdag. Blir så jävla ledsen, när man väl får chansen att åka utomlands på en solsemester i en vecka och bara tänka på sig själv och skita i allt annat så skiter det sig.. Just min jävla lycka!
Det här är det ända jag sett fram emot på hela jävla sommaren och längtat till i hur många år som helst, att bara åka iväg, solsemester, vilket jag aldrig varit på i hela mitt liv, och så blir det så här? Varför? ÅHHHH! JAG HATAR DET HÄR!
Jag orkar inte skriva mer, har ingen ork, tårarna bara rinner på mig. =´(
GODNATT!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

jadu, skola & så. dudå?

2009-07-27 @ 09:35:07
URL: http://elizitarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0