27/7. o9 - Måndag!

God Morgon!
Vaknade typ för en liten stund sen när mamma kom in och sa att de va hemma, va typ halvvaken då redan så jag blev pigg och sen tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp! strax efter 9, hehe.. Märks att jag är van att gå upp skapligt nu när jag har jobbat. Annars hade jag sovit ett antal timmar till kan jag lova. Har inte sovit så jätte mycket inatt, pga. det jag upptäckte igår med schemat!
Frida ringde mig vid 12 tiden när jag precis hade lagt mig typ och frågade om jag skulle med henne, Micke, Chrille och Lillen till Liseberg, JA TACK! JAG SKA MED! Pratade med mamma o pappa idag om det, och jag fick självklart följa med! Skulle vara hundvakt från onsdag till fredag, men de ska hjälpa mig och ta Montas den dagen jag åker iväg! TACK! Längtar sjukt mycket, har aldrig varit där så nu är de det jag ser fram emot istället för tillfället =)
Taack Frida, att du ville att jag skulle med, <3 Saknar dig som faan, <3

Nu tänkte jag typ käka frukost eller nått, om ja hittar nått gott, sen ska jag vänta på att klockan ska bli dags för att ringa Frida och väcka henne efter 11 =P
Fasen det där inlägget tog ett tag att skriva, kom massa saker emellan, ska troligtvis byta rum med mamma och pappa ^^, så ska tapetsera om eller måla om och fixa, men nu är det lite osäkert om det kommer gå att mublera in allt mitt i det rummet, har lite mer saker nu än när jag hade det när jag hade rummet precis när vi flyttade in här. hmm. Måste kolla mer på det innan jag besätmmer mig om jag vill byta, men är skönt att ha balkongen på min rum faktiskt =) End el av mina vänner röker ju, men samtidigt lite tråkigt ifall annat folk kommer och de ska in i mitt rum och sen ut o röka. hmm. Aja, vi märker hur det blir med den saken! Nu ska jag käka frukost och sen blir det att klä på sig och sen får ja se. hehe ^^.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Chrille :)

WOOHOOO :D:D YEAH

2009-07-27 @ 11:24:12
URL: http://chhhhrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0