7/7.09 - Tisdag!

Godmorgon!
Eller god morgon och god morgon, för många kanske det är det, men själv blev jag väckt vid halv 9 tiden och vi skulle dra och handla och dra ner till garaget och snacka med Sparv och Jögga som var där och sen skulle ta ta kort på 99an. =) Det blev inte att fixa med bilarna idag, får ta det imorgon eller nått kanske. Är seg idag, kom i säng vid 00.00 tiden typ, var seg som tusan. 
Idag börjar som som igår , 13.39 och slutar 22.00. Men igår va ja tvungen att fixa kortet så jag kommer in i helgen när jag ska jobba, så idag åker vi inte riktigt lika tidigt.. Plus att vi inte ska til garaget innan heller vad jag vet om. haha. Men så kan det vara. Får se hur mycket det är att göra idag som sagt, =) men det ska nog gå så bra så. tiden kanske går lite sak tare eftersom man inte gör saker hela tiden. men hon jag jobbar med är hur bra som helst så det är roligt som fan att jobba =D så tror tiden rinner på väldigt bra ändå ^^, Nae nu ska ja fixa lire grejer.. Skriver mer sen! =)
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0