22/7. o9 - Onsdag!

Hallå bloggen! =)
Jobbade idag då, gick hur bra som helst! =) Men vaknade inte på ett allt för roligt sätt, mamma kom in och sa att klockan var 7, jag satte klockan på 6. Kollade på min klockan och den var strax innan 6, men då visade det sig att min lånetelefon gick en timme fel =S så bara upp o klä på dig. Men de ringde från jobbet strax efter mamma kom upp och sa att Maria fortfarande var sjuk, men det visste jag juh redan, men de visste inte de på jobbet om. hehe. Men kom iväg till jobbet så jag var där vid halv 8 men då funkade inte stämpelklockan, så när jag slutade jobbet så fick jag ringa och säga tiden jag jobbat till Bitte, har juh inte nummret till den högsta Chefen så har han semester med så kan inte nå honom ändå. Som tur var så fixar Bitte det åt mig =D Så idag blev det cirka 8 timmar betalt =)
När jag slutade ringde ja mamma o kollade om vi skulle ta en glass på centrum o ta en glass. Pappa hängde såklart med. Men det blev ingen glass för mig det blev en choklad/banan milkshake. Mums va gott det var ^^ länge sen ja käkade det, det var nog när jag och Sara kom hem från Blacka för ett antal år sen =/ shit. aja..
Imorgon blir det inget jobba, för då ska jag göra en annan grej, inget jag kommer skriva i bloggen förens på Fredag ;P hehe. HEMLIS ^^. mohaha. Ingen som vet förutom min mamma och pappa faktiskt. hehe.. spännande! =P

Ikväll då, har pratat med N i cirka 2 timmar och nyss så käkade jag ostsnitzel med bröd och strax ska ja mamma och pappa spela lite kort, blev så jävla sugen på det så tvingar på dom det =D hehe.. stackare ^^ som tur var sa de inte så himla mycket om det iallafall, så de offrar sig nog inte så himla mycket! hehe.

Åh, S.J kommenterade mitt inlägg om att Ola saknas i Wallander, så kom jag och tänka på Mikael Persbrandt. Asså han gör BECK filmerna! Blev sjukt sugen på att se alla BECK (just för att se Mikael)  har juh alla hemma,så blir att se dom snart. Mmm. Hans roll i BECK, Gunvald är underbar! Han är den bästa rollen i heeela filmen =) Har en bild här hemma där Mikael sitter i rallybilen med hans ljusblåa sjukt snygga ögon.. Asså han är grymt snygg =O kolla bara på bilden, mums på den! haha. Sandra, va tycker du om BECK då? Skulle det vara desamma utan Persbrandt? =P
Ni andra med kan gärna svara =P Nån som har nån kommentar eller tanke gällande BECK och Mikael Persbrandt och så.
Men Nu ska vi spela lite kort, skriver ett inlägg senare sen istället!
See you later!

(bild goggle)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: S.J

JO, det är sant. Utan mikael ingen beck ^^



Jag har kommit hem från jobbet för en stund sen och är totalt slut :| men ska bli skönt att få lägga sig om ett tag :) Vad gör du ikväll då? :)

2009-07-22 @ 21:29:24
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: S.J

Nice, jag gör inte mycket nu. Sitte och läser igenom alla bloggar som jag missat, va ju runt 100 stycken ^^ Haha. Ka snart lägga mig och se på film, är totalt slu i armarna och benen efter mycket slit och spring :) Haha.

2009-07-22 @ 22:41:12
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0