13/7.o9 - Måndag!.

Hallå igen!
Nu blir det uppdatering om något =D haha.. Börjar med lördagen, stan med Alexandra =D Hon hämtade mig efter jobbet och vi drog in direkt! Vi stannade för att tanka med och köpte varsin Ramlösa =) . Parkerade och sen var det dags att handla =P jag köpte lite kläder, ett par skor, ett par örhängen osv. =P Här är lite av dte jag köpte =)




 
Igår var vi ute och tränade med bilarna inför motala. Tog lite bilder då med =) här kommer några av dom ^^,

Benny mekar med sin bagge.

Pappa kör.

Bennys bagge.

En del av folket.

Hollos 99a, den jag ska köra med i Motala.

Inne i Bennys Bagge.

Hade en skapligt bra dag, iallafall på banan tills huvudvärken blev värre än på jobbet!



Idag som jag skrev förut var jag och Alexandra i badhuset och hade de lite skojs. Bubblade och snackade och så. Var rolitgt och skönt som faan! Simmade lite utomhus med i virveln, bara ligga och låta vattnet forsa en runt o runt. hehe.. Hinner inte upp dit mer i veckan vad jag vet iallafall, imorgon ska jag till Kusin Hollo och käka mat! =) och sen får jag väl se. Sen resten av veckan kommer jag tillbringa i Motala! =)  Skriver mer senare sen.
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0