30/7. o9 - Torsdag!..

Hallå!

Nu har jag fixat massor under dagen,. bland annat läst ännu mer ur boken, sen har jag diskat, duschat och varit och handlat. När jag diskade kom mamma och pappa hem, så mamma tog duschen förut, sen va de pappas tur, mitt i att han duschade försvann varmvattnet när jag duschade, så knackade på toadörren för att kolla om han hade varmvatten, och det hade han. MEN bara en minut till, sen blev det kallt. Det roliga är att jag skull med duscha =O Jag ville inte duscha i kallvatten heller =O så gick och la mig i sängen och läste lite till, sen sa mamma att varmvattnet hade kommit tillbaka så hoppade in i en snabb dusch, men när jag höll på att ta bort balsamet i håret så kom kallvattnet igen. Kände hur det blev kallare och kallade så skyndade mig som fasen. Skulle raka benen och de med, men får duscha i omgångar. HAHA. illa =P Men men, efter maten - Kyckling ris och currysås, så drog Jag, Pappa och Frida och handlade på ICA, Frida hämtade din kamera, jag och pappa handlade. Så ikväll snart ska jag packa. Nu Har jag precis tagit bort en ny fästing på Montas. Han är så duktig och snäll som sitter still lungt och fint tills jag är klar! =) Så han fick en godis pille för att han var så duktig! =)
Nu ska dom äta blåbärspaj som mamma har gjort, Adde och Bea och Beas brorsson är här =) så dom ska fika lite nu, jag ska börja packa lite kläder, smink, 2 kuddar och lite smått o gott =) . Uppdaterar nog från Fridas dator sen, (A)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0