26/7.o9 - Söndag!. -> Smultronstället!

Hallå på er bloggläsare!
Kom precis hem från Söderköping! Var himla trevlgit faktiskt. Det var jag, mamma, pappa och Martin,<3 Först gick vi runt o kollade lite och sen blev det smultronstället, bilder på glassarna kommer nedan! Efter glassen gick vi en bit till och kollade på alla båtar och runt i kring, det är himla mysigt där faktiskt! Ska ner någon dag igen, men då är det för att mamma och pappa ska till deras kompisar där, och så ska jag träffa Danne med =) Ska bli underbart kul faktiskt! =) Så får se vad som hittas på då! Men åter till dagen, När vi var klara där så åkte vi till mammas och pappas kompisar och tog en kopp kaffe, riktigt gott, myske med hunden och  pratade typ. Var trevligt. När vi åkte hem stannade vi på City Gross, mamma och pappa skulle handla, och Martin var hungrig så han och jag stannade utanför så han kunde äta lite korv med potatismos! Sen åkte vi hem! Martin är nu hemma hos sig och vi är hemma hos oss. Börjar få huvudvärk med så det är inte det roligaste, men men. Sånt man får ta! Försökte få tag i S.J när jag var i stan med, men tror inte hon har kvar samma nummer som jag har, va väldigt länge sen vi messade eller pratade i telefon så har ingen aning om hon har bytt. Men så kan det kanske vara! =)  Idag gjorde jag en litet tabbe och tog på mig mina leggjeans jeans, blev lite varmt med dom eftersom det fina väldret höll i sig, men annars tar dagen varit toppen! Men nu ska ja kolla litep å tv eller nått, men som alltid:
See you later!


Världens finaste kille i kön till smultronstället, <3


Sötnosen med hans laktosfria glass ^^, <3


Jag åt wienervals, as god, men tycker inte om grädden på toppen så hade börjat pilla bort det när jag kom på att jag skulle ta kort på den. haha. Plus att jag inte har den bästa kameran heller. Men ett tips för er som älskar wienernogat och hallon. MUMS, älskar den!


Pappas Glass, minns en vad den hette, men hade bananer och maränger på och nått . hehe


Mammas glass, Chansen heter den =) Hon vann tillochmed 10 kr på lotten man fick med. hehe..

. P
uss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0