27/7. o9 - Måndag!.

Hallå !
Har precis varit hos Janne och Niklas på en kopp kaffe och käkade bigarråer, Fasen så gott det är =) De har fullt i deras tomt så vi kan åka o käka när vi vill typ, MUMS, TAACK! =)

Ringde Frida förut med, men hon svarade inte så hon sover för fullt antar ja =P Men får ringa om en stund igen och om hon är vaken eller om hon kanske vaknar! hehe.
Idag kommer min bror och hans tjej på middag, ska bli trevligt. Min bror och jag ska även boka oss till träningen som är imorgon och hoppas att vi får plats. Vi ska börja med Box på Medley! Fan vad roligt det ska bli. Slå av alla aggeressioner jag har förtillfället i mig! Då får bror min vara stark och ha balans, för det kommer nog behövas tror jag. Men skit samma. Sånt som märks imorgon!
Pappa ska sälja opeln idag tror jag, eller han ska prata med han som ska köpa den och så, tror han skulle sälja den helt och hållet. Hoppas de, så har ja lite pengar till att leta ny bil och ny motor och låda. Eftersom jag inte kommer iväg till Grekland så kommer jag köra folkrace den 15-16 augusti i Linköping, men måste juh ha en fungerande bil tills dess liksom! Helt min egen älskade pärla! Men sånt som märks om vi hinner fixa eller hinner hitta en motor och låda för det första!

Någon som vet någon som har en saab 900 i 16 v eller nått? Iallafall motor och låda ? HJÄLP! =S

Aja, sitter hemma nu och funderar på om jag ska lägga mig o läsa lite. Vi ska käka vid 15 tiden och sen efter det tänkte jag dra till Frida om hon kan då såklart. Så hinner jag läsa lite med så jag kommer igång med pluggandet. Ingen lust, men vill juh klara tentan liksom =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0