19/7. o9 - Söndag!

Heej Bloggläsare!
Dålig uppdatering de senaste dagarna ja vet, mycket folkrace skrivande, men vad? Det är juh det jag har varit på hela veckan =) Tyvärr kunde jag inte åka med idag, är sjuk! Chrille åkte med mina föräldrar, han ville verkligen följa med och även att jag skulle fälja med, men fy fan rent ut sagt vad dåligt jag har mått och fortfarande mår. Har inte mått så här dåligt på länge. Somnade vid 11 igår och sov till 7 imorse, sen somnade jag igen och sov till 10, somnade igen och sov till halv 2 kanske.. då tänkte jag att jag inte fick sova mer, men kunde lätt somna igen =/. Aja.. nog snackat om hur jag mår och hur mycket jag sovit. hehe..

IGÅR körde juh jag i Motala, óch som förra året kom jag 1 poäng ifrån att komma vidare till idag. Fan vad arg jag blev. Var absolut ingen bra tävling för mig igår. Men men, när jag kom hem var jag glad att jag inte kom vidare just för att jag är så sjuk som jag är nu, hade inte orkat åka och tävla idag så hade blivit knas =/.
Lena Stigh där emot kom vidare till dagen och hoppas det går bra för henne, har har inte hört så mycket om dagens tävling..
Pappa kom 6a i B. final! =) Grattis! Men bilen gick inte alls som den skulle, men kör max med treans växel, men pappa gick köra på fyrans för att bilen ens skulle orka gå framåt, det syntes, för bilen gick inte alls som den skulle. Men Grattis till B-final =D 
Conny Stigh kom till A-final och kom 5a, körde som faan nu i Motala, riktigt bra.. Grattis!
Men även NIKLAS JOHANSSON körde igår, ohhh fyy faan säger jag bara. Vilka idioter det finns!!!!!!  Folkrace är en bilsport där man ska komma först efter TRE varv runt en bana! Det vet väl för fan alla som kör. Men nee då. Händelsen var så att Niklas blev bortputtad in i vallen och kom väldigt sent bort från vallen. Han som ledde Heatet, M.S kom nästan ifatt Niklas och då kommer målflaggan ut och då måste Niklas åka in, men han hade bara åkt TVÅ varv, han har inte blivit varvad.. Oh då kom en som har hand om tävlingen och sa att han kunde lägga in en protest för den kommer gå igenom och då gör han det såklart, han blev inflaggad för tidigt och det gjorde att han inte fick några poäng alls och därför skulle missa final.. Som alla visste så gick protesten igenom och heatet skulle startas om, fem killar kommer fram till Peter (Niklas farbror) och frågar va faan han lagt in en protest för, men Peter sa som det var., att det var Niklas som hade gjort, inte Peter.. Men iallafall, efter ett tag när ja va påväg till Niklas bil så kommer de två andra killar och hånar oss Finspångare och sen efter det så går de förbi igen och då blev Peter förbannad och bad dom stanna och snacka, men nej då.. De gick iväg. Men helt plöstligt från ingenstans kom de två fram och stod bredvid mig och Niklas och skriker på Niklas att han är så jävla feg och lägger in en protest och grejer att de ska köra om det på banan istället och massa shit.. Faan vilket jävla liv det blev inder partytältet, trodde de skulle blir slagsmål helt serigöst.. Men de två killarna skrek det de ville ha sagt sen gick de utan att ens vilja prata eller diskutera. Heatet gick om, och det här är det bästa av allt. NIKLAS VANN!!!!!!!!!! Hur jävla klockrent som helst alltså. De ville att de skulle köra om det, och Niklas körde ifrån som bara faan!
Så gårdagen var underbar! Synd att Chrille inte var med, då hade det varit ännu bättre!

Nu har jag fått information om hur det gått för Finspångarna som skulle köra idag, :
Lena Stigh: Kom till kvalet från gårdagen, men tyvärr inte till Final. Men starkt jobbat! =)
Peter Johansson: Kom 1a i B- final =) STORT grattis =D

Sitter nu ensam hemma och har varit det sen kvart i 8 imorse typ, Men sovit typ hela dagen så inte gjort så mycket. Skönt att vara ensam hemma när man är sjuk och huvudvärk och så. Ska nog lägga mig och kolla på film tror jag. Om det nu blir av. Brukar juh kunna säga att jag ska kolla film så fastnar jag vid annat =) Men men.. Antingen film eller nått annat skoj. Ska nog kolla msn med. Har inte varit inne där på ett par dagar. =)
See you later!


Chrille i Bennys Bubbla, =)

Chrille lånade SLMK:s ena flagga och lekte hejarklack!
Måste bara säga Stort Grattis till Södralappmarkens MK som vann hejarklacks tävlingen och kammade hem 24 000 kr till klubben SLMK, varav 12 000 de ska skänka till barncanserfonden! Grymt bra!

Hollos saab 99a som jag körde! =)

Denna rullning var den hemskaste jag sett på länge, var under gårdagen! Kim som satt i fick föras med ambulans till sjukan direkt, men läste förut på Eriks hemsida där en kommentar från hans nära och käka: Efter 4 timmar på akuten så visade det sig att det som tur var bara va mjukdelar som ömmar o e stelt o kommer väl vara så några dagar.. Hon tackade även till alla som brydde sig. Hoppas du blir bra snart Kim!

Här nedan ser vi Kims bil i bakgrunden men även en annan skaplig rullning, dock vet jag inte vem som körde eller hur det gick med honom, men hoppas det gick bra. Finns inte att fixa med bilen iallafall!




 Här kommer lite bilder jag hittade på Rallysson Motorsportsfoto!
http://www.rallysson.net
Kolla gärna där, finns många bra bilder =)



Conny Stigh! Grymt kört =)

Här kommer en rullning i bilder! ->





Här kommer ett hopp i bilder! ->



Avslutar inlägget med en bild från Bästa och då menar jag BÄSTA racet under gårdagen.
Niklas Johanssons A-final =D
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!


GÅ IN PÅ
http://www.rallysson.net FÖR SE FLER BILDER!!
Grymt bra hemsida för er som är intresserade av FOLKRACE ♥

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0