4/7.09 - Lördag!..

Jahopp klockan är lite över kvart i 9 och jag sitter och väntar på mamma, pappa och Jessi! Funderar på att hoppa in i en dusch strax med, kanske hinner de innan dom kommer, eller så tar jag det efter jobbet imorrn,. Kommer juh bli varm att att vara där liksom! Får ser hur det blir. hehe. Hatar våran TV, den tjuter som faan så man får ont i öronen. Kan inte ens ha den på. Måste köpa en ny snart. Hmm.. ikväll vet jag inte vad som händer. Ska kolla om dom har lust att hitta på nått skoj, typ kort eller nått. Men de är väl säkert för trötta för det, men hoppas kan man juh alltid göra. Blir att sova skapligt i kväll iallafall. Igår somnade jag mellan 00.10 - 00.30 tiden så bör nog sova lite fler timmar i natt =) Ska juh jobba nästa vecka med. Då blirre eftermiddag på tvätteriet så jobbar mellan 13.39 - 22.00 varje dag. Pappa jobbar också eftermiddag så sällskapar med honom till och från jobbet =) Stackars mamma som jobbar på dagarna då vi är ledig och är ledig när vi jobbar =P. Känner att jag är lite trött faktiskt! Men lite för tidigt att gå och lägga sig, måste juh även se vad mammsen har köpt för gott ^^ =) . Men ska iallafall sätta mig och kolla mejl och så nu.
See you later, eller god natt och sov så gott! =)

En sak är säker, det finns ett stop i mig med!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0