25/7.o9 - Lördag!...

Hallå bloggen!
Måste bara slänga in ett inlägg nu när jag kollar på Ica Age, fasen var jag tänker på Grosvadstiden när Ice Age kom. När Sanna alltid härmade Sid och de va så jääkla lika =D Minnen som alltid kommer finnas kvar när jag kollar på Filmen =).  


Tankar:
Helt galet vad minnen kan få en att lee mitt i ingenting =) Saknar tiden när man var med alla kompisar och alla kunde umgås med alla utan problem. Ja menar, när man gick i skolan så var man med alla varje dag och gick o fikade och var social varje dag. Nu är man knappt med någon längre och gör sånna saker. På universitetet är det juh absolut inte alls som när man gick på gymnasiet, man är med sin grupp när man ska jobba och gå på föreläsningar typ. Kanske nån lunch ihop nån gång med några i gruppen men inget mer. Känns lite tråkigt faktiskt. Men det är sånt man får ta, sånt man får minnas och längta tillbaka till =) Som tur är har man juh vänner utanför skolan och de, trots att man inte umgås mycket så finns de kvar, iallafall de flesta! Jag är iallafall en sån som finns kvar även om man inte pratar med varandra varje dag, eller varje vecka. =) Men jag finns till för mina vänner och jag vet att dom finns för mig med när det väl gäller, vilket jag är grymt tacksam för! Ni vet vilka ni är, <3
See you later!

Bild: Frida Andersson,
Redigering: Jag!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0