10/7.o9 - Fredag!..

Sen jag skrev sist har det hänt en hel del under dagen. Jag, Conny (morbror), Cristine (morbrors tjej) och Dennis(hennes son) åkte in till stan för att Dennis skulle få nått att bygga på, nån byggsats av nått slag. Så drog in och kollade runt lite sen drog vi till domino och käkade på PAUS! Älskar den salladen. Ska käka där imorgon med med Alexandra, <3 Återkommer till det senare i inlägget. Sen när vi käkade där så drog vi hemmåt och skulle hämta mamma från jobbet och så. HELT serigöst, har aldrig i hela mitt liv skrattat och haft så roligt med min morbror som jag haft idag! Så sjukt underbart. Har skrattat så mycket att jag har huvudvärk nu flera timmar senare. Så himla glad att min morbror blivit "människa" igen. IStället för att vara i det där skalet jag alltid sett honom i annars.. Visste att det fanns en underbar morbror i honom =) Klart han busar och jävlas så som han alltid gjort innan, men nu är det så himla mycket mer glädje och skratt och lycka i honom. Underbart att ha honom här faktiskt!
Nu sitter vi och väntar på min far som jobbar, så ska vi käka lite. sen blir det en lugn kväll för mig del. Ska nog lägga mig och läsa en sväng sen med. Inte för sent för då somnar jag sent som vanligt och det vill jag inte i natt, för i morgon ska jag upp och jobba klockan 8.00 och sen slutar jag cirka 11 sen kommer Alexandra och hämtar mig vid stora sapaporten och så bär dte iväg till stan med =) ska shoppa lite, eller jag ska inte handla så mycket, måste få veta min lön eftersom vi ska på kryssning med oh sen ska ja spara till Grekland och sen till Cypern =) så nu blir det att leva snålt som faaaaan! Men så kan det vara. Kommer även käka sallad på PAUS i morgon med Alexandra och så får vi se vad som händer mer. Stan stänger tydligen redan vid 16, så sånt som märks! =)
Men nu kom pappa hem och vi ska käka middag! Sen blir det sängen och min bok =)
See you later!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0